Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 May 2024 14:06:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2311271/11997 aadressile Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, Sõpruse 
pst 234, Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, E. Vilde tee 59b, Harju 
maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, Sõpruse pst 234, Harju maakond, 
Tallinn, Mustamäe linnaosa, Sõpruse pst 234, Harju maakond, Tallinn, 
Mustamäe linnaosa, Sõpruse pst 234, Harju maakond, Tallinn, Mustamäe 
linnaosa, Sõpruse pst 234, Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, E. 
Vilde tee 59b, Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, Sõpruse pst 234, 
Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, E. Vilde tee 59b// 67b// 73b// 
Sõpruse pst 234// 234a// Sõpruse puiestee T14, Harju maakond, Tallinn, 
Mustamäe linnaosa, E. Vilde tee 73b// Sõpruse pst 234, Harju maakond, 
Tallinn, Mustamäe linnaosa, Sõpruse pst 234, Harju maakond, Tallinn, 
Mustamäe linnaosa, E. Vilde tee 59b, Harju maakond, Tallinn, Mustamäe 
linnaosa, Sõpruse pst 234, Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, 
Sõpruse pst 234 (Tallinna Lasteaed Kikas, Sademeveetorustik, Varjualune 
VA-01, Paviljon VA-02, Paviljon VA-03.1, Paviljon VA-03.2, Veetorustiku 
liitumispunkt, Kanalisatsioonitorustik, Piirdeaiad ja väravad, 
Soojustorustik, Madalseiklusrada, Sidekanalisatsioon, lasteaed, 
Mänguväljakud) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kaasame uuesti kuna haldusaktis esitatud 
tingimused on taotleja sõnul lahendatud.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26998622>  (menetlus nr: 
382004), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (MARIT PARVEI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister